tiistai 13. joulukuuta 2016

Eukalyptys kranssi


Tänä jouluna kranssit näyttävät olevan aika minimalistia,
ainakin jos sisustuslehtiä ja -blogeja on uskominen.
Onneksi en kantanut selkä vääränä luonnonmateriaalia
ennen lumen tuloa, 
nimittäin metsään olisi menty.
(Myönnetään että käpyjä löytyy pussillinen..)

Legerasta hain eukalyptyksen oksia,
jotka sidoin ihan vain langan avulla metallirenkaaseen.
Nipussa oli 11 oksaa, joista tähän kranssiin kului 9 kappaletta.
Metallirenkaita myy ainakin Kankurin kamari meillä päin.


Kokeilin taitella kartonki tähtiä yksi päivä,
vaikeampaa kuin luulin!
Pinterestistä löytyy kyllä ohjeita
vaikka millä mitalla,
mutta ei nämä mitään läpihuuto juttuja ollut..


Liimaus oli oikeasti aika kinkkinen juttu,
kokeilin aluksi erikeeperiä..
Huhhuh.
Pyykkipojat olivat tässä hyvä apuri,
mutta liimana tämä on kyllä aika sotkevaa.
Mielestäni helpoin oli kuitenkin kuumaliima.

Ostin viime syksynä poronsarvia,
joista olen lähinnä ajatustasolla värkännyt kaikkea.
Pari naulakkoa olen saanut seinään,
tämä ajanee lähinnä korutelineen virkaa 
täällä Hotelli Helpotuksessa.


 Joulua kohti mennään,
ja nopealla tahdilla..
Joulukuun päivät tuntuvat 
vähenevän tai lyhenevän vuosi vuodelta..

4 kommenttia:

  1. Minä en ole vielä kokeillut tuota tähtihommelia, vaikka niitä on ollut esillä jo monta vuotta. Minä oon tämmösen pikkuisen myöhäisherännyt monissa asioissa. Nätin kranssin olet tehnyt! :)

    VastaaPoista
  2. Ihana, kun jaksat vessaankin laitella joulua :)

    VastaaPoista
  3. Kaunista joulua olet siellä askarrellut! 😊

    VastaaPoista

Kiitos kivasta kommentista! <3