torstai 26. tammikuuta 2017

Tähtimatto


Virkkasin Paapon blogista löytyvällä ohjella
tähtimaton Esteri-kuteesta.
Enkä voi taas muutakuin kehua tätä kudetta,
tasalaatuista ja kevyttä tehdä!


Ensimmäisen yrityksen jouduin purkamaan
ja laitoin ohjeesta poiketen tähteen yhden sakaran vähemmän. 
Sopi paremmin minun käsialalle.


Joululomalla kävin Ikeassa
ja löyisin tällaisen kivan
meilla sopivan kukkapöydän.


Voi kai kukkia kasvattaa kattilassakin? ;)
Kattila tarttui mukaan kirpparilta,
kuten myös tämä seinällä oleva kukkateline.
 

 
Ompelukseni ovat jostain syystä päätyneet 
nyt vain instaan,
siellä voit seurata minua @katjapaavola.

Kevään odotusta! <3
 

4 kommenttia:

  1. Hieno tuo tähtimatto. Olis kiva itsekin virkata matto mutta ranne ei oikein tykkää ajatuksestakaan 😕 nuo kukkajutut sopii kyllä niin hyvin teille 👍

    VastaaPoista
  2. Minä oon kans miettinyt tuota samaa tähtimattoa tai siis sen virkkaamista. Vielä en ole saanut koukulle, vaikka varmaan kuteetkin löytyis jemmasta. Kattilahan on ihan verraton kukille. Mulla on kesällä ulkona samanmallinen, punaisena. Kevään odotusta sinnekin!

    VastaaPoista
  3. Ihana tuo matto. Kuulostaa kivalle tuo kude. Sen kanssa ei ilmeisesti hartiat mene jumiin! 😊
    Ja viherkasvit kuuluvat tähän kevättalveen. ihania. 👍

    VastaaPoista

Kiitos kivasta kommentista! <3